Enjoy the WOW!

Algemene voorwaarden

Het feit dat producten of diensten op enig tijdstip op wowcacao.nl worden aangeboden, biedt geen garantie dat deze producten of diensten te allen tijde verkrijgbaar zijn. We behouden ons het recht voor om producten op ieder willekeurig moment uit het assortiment te halen.

We behouden ons het recht voor om deze voorwaarden te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving aan jou. De versie van de voorwaarden, die geldt voor jouw bestelling, is de versie die te vinden is op wowcacao.nl ten tijde van plaatsing van je bestelling.

Als je bij WOWCACAO een bestelling plaatst, ga je akkoord met de volgende algemene voorwaarden:

1. BESTELLINGEN

1.1 VERWERKEN VAN BESTELLINGEN 

Op het moment dat je de bestelling plaatst, wordt je bestelling in ontvangst genomen. Je ontvangt altijd een bevestiging van de bestelling per e-mail. Hierop vind je het totaalbedrag van de bestelling inclusief de eventuele verzendkosten en de betalingsgegevens. Deze bevestiging is alleen voor je eigen administratie. Je hoeft verder niks te doen. WOWCACAO behoudt zich het recht voor de geldigheid van de creditcard te controleren.

Als we je bestelling onverhoopt niet kunnen leveren, dan laten we je dit zo snel mogelijk weten. Mocht de bestelling al zijn betaald, dan zullen we de betaling via de door jou gebruikte betaalmethode terugstorten.

1.2 AFHANDELING BESTELLINGEN 

De bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst.

De site wordt zo goed mogelijk up-to-date gehouden, maar het kan incidenteel voorkomen dat een artikel al gereserveerd is omdat iemand je voor was. Wanneer dit het geval is, sturen we je altijd een bericht. 

1.3 ONJUIST ADRES

Indien je zelf een verkeerd adres hebt opgegeven voor de levering, dan zijn de extra verzendkosten voor jouw rekening. 

1.4 OVERSCHRIJDEN LEVERTIJD

Bij overschrijding van de maximale levertijd van 30 dagen heb je het recht de overeenkomst kosteloos te ontbinden.

Hiervoor dien je een e-mail aan ons te sturen. Eventuele betalingen worden in dat geval binnen 14 dagen na de kennisgeving aan je geretourneerd. 

2. BETALING

2.1 BETAALMETHODE SELECTEREN 

Tijdens het tot stand komen van de overeenkomst bepaal je zelf op welke wijze de betaling tot stand zal komen. Je kunt betalen met iDEAL, Bancontact, Paypal, Credit Card en diverse mobiele betaal oplossingen.

2.2 LEVERING NA BETALING

WOWCACAO gaat pas over tot levering van het product wanneer de betaling daarvoor is ontvangen. 

3. PRIJZEN

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW in euro's en exclusief de verzendkosten. 

Het kan voorkomen dat we de prijzen van artikelen moeten wijzigen. Dit heeft geen invloed op de status van bevestigde bestellingen; in dat geval hoef je alleen de prijs te betalen die in je orderbevestiging staat. Als de prijs van een onbevestigde bestelling wordt gewijzigd, sturen wij je daarover bericht en geven we je de gelegenheid de bestelling te annuleren.

Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Bij druk- en zetfouten is WOWCACAO niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.

4. VERZENDING 

4.1 VERZENDING VIA POST.NL

Je bestelling wordt door ons verzonden met PostNL. Bij bestellingen binnen Nederland boven de € 30,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen tot € 30,- betaal je € 3,95 aan verzend- en handlingskosten.

4.2 BESTELLINGEN BUITENLAND

Voor bestellingen binnen de EU brengen wij € 9,95 aan verzendkosten in rekening. Voor bestellingen buiten de EU brengen wij € 19,95 aan verzendkosten in rekening.

5. BEZORGING 

5.1. BEZORGING

Wanneer je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 17:00 uur bestelt betekent dit veelal dat je bestelling binnen 1 werkdag bij je wordt bezorgd. Op vrijdag na 17:00 uur geplaatste bestellingen worden op de daarop volgende maandag aangeboden aan PostNL.

5.2. COMPLETE BESTELLING

Indien je bestelling meerdere artikelen omvat en deze niet allemaal voorradig zijn, worden ze pas verstuurd wanneer de bestelling helemaal compleet is. 

5.3. TRANSPORTRISICO’S 

Gedurende het transport van de artikelen zal WOWCACAO het risico dragen in geval van schade, diefstal of verlies van de artikelen.

Op het moment van aflevering van de artikelen zal dit risico op jou overgaan. Je bent dan zelf verantwoordelijk voor wat er met de artikelen gebeurd.

6. GEGEVENS

6.1. ZORG VOOR JOUW PRIVACY 

WOWCACAO garandeert dat al je gegevens met de grootst mogelijke zorg worden behandeld en dat deze gegevens niet zullen worden doorgegeven, doorverkocht of op enige andere wijze ter beschikking worden gesteld aan derden zonder jouw toestemming. 

6.2. INTERN GEBRUIK 

WOWCACAO zal je gegevens verwerken en opnemen in haar bestand om haar verplichtingen voortvloeiende uit de overeenkomst die zij met je heeft gesloten na te kunnen komen en/of jouw aanvraag in behandeling te kunnen nemen.

7. RUILEN EN RETOURNEREN

We willen graag dat je tevreden bent met je aankopen bij wowcacao.nl en dat je deze naar alle tevredenheid gebruikt. Mocht je hierover twijfelen dan heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retour te sturen of om te ruilen voor een ander product. 

7.1 VOORWAARDEN RETOURNEREN

  • Wij nemen alleen retouren aan die in de originele verpakking en in nieuwstaat naar ons retour gestuurd worden.
  • Indien dit niet het geval dan zullen wij het aankoopbedrag niet aan je terugstorten. In dat geval ontvang je het product weer van ons retour.
  • Alleen bestellingen geplaatst via www.wowcaco.nl kunnen aan ons retour gestuurd worden.
  • Het is niet mogelijk een artikel te retourneren of om te ruilen bij één van onze wederverkopers.
  • Je ontvangt je geld binnen 14 dagen retour. Als je na 14 dagen nog geen bericht van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice: info@wowcacao.nl

7.2 KOSTEN RETOURNEREN

Je betaalt zelf de retourkosten bij de pakketdienst. Indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen, neemt WOWCACAO de kosten van een retourzending voor haar rekening en zal dit aan je terugbetaald worden. Indien je het product niet wilt ruilen, zullen we je aankoopbedrag binnen 14 dagen terugbetalen.

7.3 RUILEN

Als je een artikel wilt ruilen stuur ons dan het ontvangen artikel retour volgens de retourprocedure en plaats een nieuwe bestelling in onze webshop. Wij zorgen ervoor dat je binnen 14 dagen je geld retour ontvangt van het artikel wat je terug hebt gestuurd.

7.4 RETOURNEREN IN VERBAND MET EEN KLACHT 

Met de grootst mogelijke zorg behandelen wij onze producten en verwerken wij je bestelling. Toch kan er wel eens iets misgaan:

  • Per ongeluk is het verkeerde artikel toegezonden
  • Je bestelling is tijdens de verzending beschadigd geraakt
  • Er is iets misgegaan met het artikel tijdens de bereiding

Meld ons een eventuele klacht zo snel mogelijk en in elk geval binnen 7 werkdagen na ontvangst. Neem voordat je het artikel terugzendt even contact met ons op door een mail te sturen naar info@wowcacao.nl, want de klacht moet wel duidelijk zichtbaar zijn en kenbaar worden gemaakt. Bij duidelijke klachten nemen wij vanzelfsprekend de verzendkosten voor zowel de retourzending als voor het vervangende artikel voor onze rekening. Wij lossen het graag samen met je op. 

7.5 KLACHT TE LAAT

Indien je de klacht pas na 7 werkdagen bij WOWCACAO indient, zijn wij gerechtigd alle kosten voor reparatie of vervanging, inclusief verzendkosten in rekening te brengen.